Marketing in Afaceri
Marketing in Afaceri: Explorand Beneficiile Si Metode De Publicitate Platita
Internetul s-a dezvoltat exponential in decurs de 5 ani. Incepand din 1996 pana in anul 2018, ajungand la un public tinta de peste 50 milioane de utilizatori. In tarile dezvoltate populatia utilizeaza internetul in procent de peste 80%
Pentru a ajunge la un public tinta de 50 de milioane de utilizatori, radioului i-au trebuit 38 de ani. In timp ce internetului numai 5 ani.
O companie care ofera prestari servicii, realizeaza productie, activitati in turism sau alte afaceri , are nevoie de propriul plan de internet marketing. Planul de marketing depinde de dimensiunea companiei, de obiectivele pe care doreste sa le atinga cat si de alti factori.
Ce importanta are Marketingul pe internet?
Internetul ajuta ca un produs sau serviciu sa fie transferat catre consumator cu ajutorul activitatilor de marketing.
Internetul este un mijloc de promovare.
Un loc important il ocupa Web-ul. In ziua de azi o afacere trebuie sa detina o pagina web, care mai apoi sa devina publica si promovata.
Publicitatea se poate realiza prin mai multe metode.
Ce faci pentru a mari traficul pe site?
Pentru a mari traficul pe un site. Una din aceste metode este publicitatea platita. Acest lucru fiind esential, deoarece trebuie inclusa in bugetul de internet marketing.
Publicitatea poate fi fi realizata pe site-uri de anunturi sub forma de:
- reclame video
- Cost CPM
- metoda Cost per Click
- CPC sau metoda
- CPA
- banere
Cu toate acestea o companie care alege sa faca publicitate platita, poate fi una complicata.
O metoda eficienta pentru consolidarea brandului. In piata este prezenta pe cat mai multe site-uri de publicitate sau aplicatii de anunturi.
Google Ads este cea mai mare retea de publicitate Pay-Per-Click, avand cea mai mare baza de potentiali utilizatori.
Marketingul pe retelele sociale
Cele mai populare retele sociale sunt : Facebook, Instagram, Linkedin, Youtub, Pinterest. In afara de retele sociale , exista retele sociale locale cu continut de specialitate, cat si site-uri nationale care promoveaza afaceri locale sau aplicatii de anunturi de tip director, care directioneaza clientii catre site-ul promovat.